La natura ha estat sempre un element d'inspiració pels innovadors, i imitar-la un repte.
Mentre veia l'ocell positrònic volant per sobre del selecte auditori del TED, pensava fins quin punt les nostres empreses, ara, serien capaces de mantenir un equip potent en un projecte amb un retorn tan poc evident com el de la gavina robotitzada.
Podríem frivolitzar dient que no serveix per res.
Però no és veritat.
L'equip de Festo, format per especialistes en diferents matèries segur que van trobar l'estímul ideal en el projecte per donar el millor d'ells mateixos. Van aconseguir motivar als empleats.
A TED, el vídeo té més de 8 milions de visualitzacions, i sovint a través de YouTube i altres distribucions es multiplica aquest número. És evident el valor de tots aquests impactes, i més per la manera com romandran en el nostre cervell.
Tot allò que està lligat a una història, a un conte, s'enganxa com una paparra als nostres records. Si alguna vegada requerim un especialista en pneumàtica, en eficiència energètica,o altres derivades, no creieu que anirem a buscar-los?
Festo és una multinacional amb presència a 176 païssos, amb 250 oficines i 14.600 empleats. La gavina voladora de 400 grams presideix la seva web.
La manera de vendre està canviant.
Les botigues del carrer tanquen. I les botigues d'Internet creixen.
La influència de les xarxes està aquí per quedar-se i per tant tenir-hi una presència té un valor creixent.
Continueu pensant que fer volar un ocell al TED no té retorn de la inversió?
Més detalls:
https://www.ted.com/talks/markus_fischer_a_robot_that_flies_like_a_bird
http://www.festo.com/cms/en_corp/9479.htm
http://www.ted.com/speakers/markus_fischer.html
Mentre veia l'ocell positrònic volant per sobre del selecte auditori del TED, pensava fins quin punt les nostres empreses, ara, serien capaces de mantenir un equip potent en un projecte amb un retorn tan poc evident com el de la gavina robotitzada.
Podríem frivolitzar dient que no serveix per res.
Però no és veritat.
L'equip de Festo, format per especialistes en diferents matèries segur que van trobar l'estímul ideal en el projecte per donar el millor d'ells mateixos. Van aconseguir motivar als empleats.
A TED, el vídeo té més de 8 milions de visualitzacions, i sovint a través de YouTube i altres distribucions es multiplica aquest número. És evident el valor de tots aquests impactes, i més per la manera com romandran en el nostre cervell.
Tot allò que està lligat a una història, a un conte, s'enganxa com una paparra als nostres records. Si alguna vegada requerim un especialista en pneumàtica, en eficiència energètica,o altres derivades, no creieu que anirem a buscar-los?
Festo és una multinacional amb presència a 176 païssos, amb 250 oficines i 14.600 empleats. La gavina voladora de 400 grams presideix la seva web.
La manera de vendre està canviant.
Les botigues del carrer tanquen. I les botigues d'Internet creixen.
La influència de les xarxes està aquí per quedar-se i per tant tenir-hi una presència té un valor creixent.
Continueu pensant que fer volar un ocell al TED no té retorn de la inversió?
Més detalls:
https://www.ted.com/talks/markus_fischer_a_robot_that_flies_like_a_bird
http://www.festo.com/cms/en_corp/9479.htm
http://www.ted.com/speakers/markus_fischer.html